תקנון
מדיניות אספקת מוצרים
אנו שואפים להציע לך חוויית קנייה נוחה ומהירה, ולכן חשוב לנו לעדכן אותך במדיניות האספקה של המוצרים הנרכשים באתרנו.
אזורי אספקה
אנו מספקים מוצרים בקרית גת וכרמי גת. עם זאת, ישנם איזורים מסוימים שבהם ייתכנו מגבלות או עלויות משלוח נוספות, על פי שיקול דעתנו.
על מנת לוודא שהמשלוח יגיע ליעד המבוקש, יש להקפיד למלא את פרטי הכתובת בצורה מלאה ומדויקת.
זמני אספקה
האספקה תבוצע לפי ההגדרות הבאות:
- **הזמנות רגילות** – כל הזמנה תסופק בתוך **3-7 ימי עסקים** מרגע קבלת אישור העסקה.
- **הזמנות דחופות (אקספרס)** – ניתן לבחור באופציה של משלוח מהיר, אשר יסופק בתוך **24 שעות**, בכפוף לזמינות המוצרים ואזור המשלוח.
האספקה תתבצע בין השעות **10:00-17:00**, למעט בשבתות וחגי ישראל, במועדים שבהם לא ניתן לספק משלוחים.
ימי אספקה
האספקה תבוצע **בימי עסקים בלבד** (א'-ה' בין השעות 10:00-17:00, ו' וערבי חג עד השעה 12:00). הזמנות שבוצעו אחרי השעה 12:00 בימי ו' או בערב חג, יגיעו ליעדן ביום העסקים הבא
עלויות משלוח
- **הזמנות מעל 150 ש"ח** – משלוח חינם (למעט אזורים מרוחקים).
- **הזמנות מתחת ל-150 ש"ח** – דמי משלוח ייגבו בהתאם לאזור האספקה ויוצגו בסל הקנייה לפני סיום הרכישה.
תיאום אספקה
במקרים מסוימים, במיוחד בהזמנות למוצרים מיוחדים או לאזורים מסוימים, יתכן כי נדרש תיאום מראש עם מקבל המשלוח.
אם עליך לאשר מועד אספקה מראש, נציג החברה יצור קשר עם מקבל ההזמנה על מנת לתאם את פרטי המשלוח.
בעיות באספקה
במידה ולא ניתן לבצע את המשלוח בשל בעיות טכניות, כתובת לא נכונה או סיבות אחרות, ייצור קשר עם הלקוח לצורך תיאום מחדש של המשלוח.
אם המשלוח לא יוכל להתבצע מסיבות שאינן תלויות בנו, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה ולהשיב ללקוח את הסכום ששולם, בניכוי דמי משלוח במידה והוזמנו.
פגמים במוצר
החברה עושה כל מאמץ להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך בצורה תקינה ואיכותית. אם קיבלת מוצר פגום או לא תואם להזמנה, עליך לפנות אלינו מידית, אך לא מאוחר מ-48 שעות ממועד קבלת המשלוח.
תלונות על איכות המוצר יטופלו בהתאם להוראות ההחזרות והביטולים שלנו.
אזורי חלוקה מוגבלים
החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק או להגביל את אפשרויות המשלוח לאזורים מסוימים, ובמקרים כאלה תעודכן על כך הלקוח בהקדם האפשרי.
מדיניות אחריות למוצרים
אחריות על בלונים
זרי בלונים שמגיעים אליך חייבים להיות שלמים ותקינים בעת הגעת המשלוח. האחריות לבלוני לזר בלונים מכסה את המוצר במקרה של נזק שמתרחש בזמן המשלוח, אך לא מכסה בעיות כתוצאה מהשפעות סביבתיות לאחר קבלת המוצר. יש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו
תהליך טיפול בתלונות ואחריות
במידה והבלון הגיע פגום או לא תואם להזמנה, אנא פעל לפי הצעדים הבאים:
צור קשר עם שירות הלקוחות עד **24 שעות** ממועד קבלת המוצר:
- שלח תמונה של הבלון הפגום או הלקוי.
- ציין את פרטי ההזמנה, תיאור הבעיה ופרטי יצירת קשר.
2. לאחר קבלת הפנייה, נציגי שירות הלקוחות שלנו יבדקו את המקרה ויפנו אליך בהקדם עם הצעה לפתרון.
פתרונות למקרים של פגם בבלון
בהתאם לבדיקה, ניתן להציע את הפתרונות הבאים:
חזר כספי: במקרה שהבלון הגיע פגום או לא תואם את ההזמנה
החלפה: במקרה שהבלון הגיע פגום, אנו נציע בלון חלופי, במידה ויש אותו במלאי
לא תינתן אחריות במקרים הבאים
- בלונים שנפגעו כתוצאה ממגע לא זהיר (למשל, חפצים חדים, חום יתר, או חיכוך עם משטחים קשים).
- בלונים שנפגעו לאחר שהיו במגע עם מים או נרטבו.
- בלונים שנפגעו כתוצאה מהשפעות של מזג האוויר (למשל, חום קיץ קיצוני או רוחות חזקות).
מדיניות החזרת מוצרים
בלונים אינם ניתנים להחזרה או להחלפה במקרה של שינויי דעה או אם לא נגרם להם נזק בעת המשלוח.
הוצאת החזר כספי
אם הבלון הגיע פגום, נוכל להציע החזר כספי לאחר בדיקת המוצר. החזר כספי יבוצע באותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה, לאחר קבלת המוצר חזרה ובדיקת המצב.
שכתובתו
https://hapil-havarodco.il , הינו אתר ברשת האינטרנט, המנהל חנות וירטואלית, ומציע ללקוחותיו מידע ומכירת מוצרים שונים (זרי בלונים, עיצובי חדרים) (להלן – השירותים).
הרישום לקבלת דיוור אלקטרוני מן האתר וכן השימוש במידע אשר מסר המשתמש ו/או שהצטבר אודות המשתמש בעת השימוש באתר, יתבצע בהתאם להוראות כל דין ובהתאם למדיניות הפרטיות באתר https://hapil-havarod.co.il/pages/מדיניות_הפרטיות_באתר
כל שינוי כאמור יחול על רכישות שבוצעו באתר החל ממועד ביצוע השינויים ופרסום התקנון המעודכן באתר בלבד ולא ישפיע על רכישות שבוצעו קודם לעדכון. למשתמשים לא תהא כל טענה או תביעה בקשר לשינויים אלו או בקשר עם תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
2. תנאי שימוש באתר – רכישת שירותים וקבלת מידע
1. ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש.
2. המוצרים המבוקשים נמצאים במלאי.
3. המען בו יש לספק את השירות נמצא במפת החלוקה של החברה.
4. הרוכש הינו בעל תא דואר אלקטרוני אישי ברשת האינטרנט, למעט אם העסקה נעשית באמצעות הטלפון.
3. מדיניות שירותים ומחירים
5. הרישום לאתר
מילוי חלק מהשדות בהליך הרישום לאתר מהווה תנאי הכרחי לשימוש לסיום הליך ההרשמה. המשתמש מצהיר ומתחייב בזאת, כי כל המידע שימסור ו/או יעדכן באתר, הנו נכון אמין ומדויק וכן כי ביצע את ההרשמה או מסר את המידע בשמו ועבור עצמו בלבד ולא בשם או עבור צדדים שלישיים, למעט במקרים בהם הורשה לעשות כן, במפורש ועל פי דין. המידע שמסר המשתמש וכן מידע נוסף שיצטבר אודותיו ישמרו במאגר המידע של החברה ויעשה בו שימוש בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה https://hapil-havarod.co.il/pages/מדיניות_הפרטיות_באתר
משתמש שנרשם באתר זכאי לבקש מהחברה בכל עת, שהמידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע של החברה וכי ברצונו למחוק את רישומו ברשימת הדיוור של החברה, באמצעות טופס צור קשר
6. תשלום בגין השירותים
7. ביטול פעולות על ידי הרוכש
8. הגבלת אחריות
9. שיפוי ופיצוי בגין שימוש בלתי ראוי באתר
10. בעלות ושמירה על זכויות
---
נשמח לעמוד לשירותך ולהבטיח לך חוויית קנייה נוחה ומהירה. במידה ויש לך שאלות נוספות או בקשות מיוחדות, אל תהסס לפנות אלינו!
שירות לקוחות:
דוא"ל:v85v@yahoo.com)
טלפון: 050-9797577
שעות פעילות: א'-ה' 10:00-17:00