הפיל הורוד 050-9797577

0

Your Cart is Empty

  • Add description, images, menus and links to your mega menu

  • A column with no settings can be used as a spacer

  • Link to your collections, sales and even external links

  • Add up to five columns

    •   תקנון

       מדיניות אספקת מוצרים 

       אנו שואפים להציע לך חוויית קנייה נוחה ומהירה, ולכן חשוב לנו לעדכן אותך במדיניות האספקה של המוצרים הנרכשים באתרנו.

      אזורי אספקה
      אנו מספקים מוצרים בקרית גת וכרמי גת. עם זאת, ישנם איזורים מסוימים שבהם ייתכנו מגבלות או עלויות משלוח נוספות, על פי שיקול דעתנו.

      על מנת לוודא שהמשלוח יגיע ליעד המבוקש, יש להקפיד למלא את פרטי הכתובת בצורה מלאה ומדויקת.

      זמני אספקה
      האספקה תבוצע לפי ההגדרות הבאות:

      - **הזמנות רגילות** – כל הזמנה תסופק בתוך **3-7 ימי עסקים** מרגע קבלת אישור העסקה.
      - **הזמנות דחופות (אקספרס)** – ניתן לבחור באופציה של משלוח מהיר, אשר יסופק בתוך **24 שעות**, בכפוף לזמינות המוצרים ואזור המשלוח.

      האספקה תתבצע בין השעות **10:00-17:00**, למעט בשבתות וחגי ישראל, במועדים שבהם לא ניתן לספק משלוחים.

      ימי אספקה
      האספקה תבוצע **בימי עסקים בלבד** (א'-ה' בין השעות 10:00-17:00, ו' וערבי חג עד השעה 12:00). הזמנות שבוצעו אחרי השעה 12:00 בימי ו' או בערב חג, יגיעו ליעדן ביום העסקים הבא

      עלויות משלוח

      - **הזמנות מעל 150 ש"ח** – משלוח חינם (למעט אזורים מרוחקים).
      - **הזמנות מתחת ל-150 ש"ח** – דמי משלוח ייגבו בהתאם לאזור האספקה ויוצגו בסל הקנייה לפני סיום הרכישה.

      תיאום אספקה
      במקרים מסוימים, במיוחד בהזמנות למוצרים מיוחדים או לאזורים מסוימים, יתכן כי נדרש תיאום מראש עם מקבל המשלוח.

      אם עליך לאשר מועד אספקה מראש, נציג החברה יצור קשר עם מקבל ההזמנה על מנת לתאם את פרטי המשלוח.

       בעיות באספקה
      במידה ולא ניתן לבצע את המשלוח בשל בעיות טכניות, כתובת לא נכונה או סיבות אחרות, ייצור קשר עם הלקוח לצורך תיאום מחדש של המשלוח. 

      אם המשלוח לא יוכל להתבצע מסיבות שאינן תלויות בנו, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה ולהשיב ללקוח את הסכום ששולם, בניכוי דמי משלוח במידה והוזמנו.

       פגמים במוצר
      החברה עושה כל מאמץ להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך בצורה תקינה ואיכותית. אם קיבלת מוצר פגום או לא תואם להזמנה, עליך לפנות אלינו מידית, אך לא מאוחר מ-48 שעות ממועד קבלת המשלוח. 

      תלונות על איכות המוצר יטופלו בהתאם להוראות ההחזרות והביטולים שלנו.

      אזורי חלוקה מוגבלים
      החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק או להגביל את אפשרויות המשלוח לאזורים מסוימים, ובמקרים כאלה תעודכן על כך הלקוח בהקדם האפשרי.

     

    • מדיניות אחריות למוצרים 


      אחריות על בלונים
      זרי בלונים שמגיעים אליך חייבים להיות שלמים ותקינים בעת הגעת המשלוח. האחריות לבלוני לזר בלונים מכסה את המוצר במקרה של נזק שמתרחש בזמן המשלוח, אך לא מכסה בעיות כתוצאה מהשפעות סביבתיות לאחר קבלת המוצר. יש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו

        
       תהליך טיפול בתלונות ואחריות
      במידה והבלון הגיע פגום או לא תואם להזמנה, אנא פעל לפי הצעדים הבאים:

      צור קשר עם שירות הלקוחות עד **24 שעות** ממועד קבלת המוצר:
         - שלח תמונה של הבלון הפגום או הלקוי.
         - ציין את פרטי ההזמנה, תיאור הבעיה ופרטי יצירת קשר.
         
      2. לאחר קבלת הפנייה, נציגי שירות הלקוחות שלנו יבדקו את המקרה ויפנו אליך בהקדם עם הצעה לפתרון.

       פתרונות למקרים של פגם בבלון

      בהתאם לבדיקה, ניתן להציע את הפתרונות הבאים:

      חזר כספי: במקרה שהבלון הגיע פגום או לא תואם את ההזמנה

      החלפה: במקרה שהבלון הגיע פגום, אנו נציע בלון חלופי, במידה ויש אותו במלאי
        
      לא תינתן אחריות במקרים הבאים
      - בלונים שנפגעו כתוצאה ממגע לא זהיר (למשל, חפצים חדים, חום יתר, או חיכוך עם משטחים קשים).
      - בלונים שנפגעו לאחר שהיו במגע עם מים או נרטבו.
      - בלונים שנפגעו כתוצאה מהשפעות של מזג האוויר (למשל, חום קיץ קיצוני או רוחות חזקות).

       מדיניות החזרת מוצרים
      בלונים אינם ניתנים להחזרה או להחלפה במקרה של שינויי דעה או אם לא נגרם להם נזק בעת המשלוח.

       הוצאת החזר כספי
      אם הבלון הגיע פגום, נוכל להציע החזר כספי לאחר בדיקת המוצר. החזר כספי יבוצע באותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה, לאחר קבלת המוצר חזרה ובדיקת המצב.

       

     

    • אתר האינטרנט של הפיל הורוד,

    שכתובתו 

    https://hapil-havarodco.il , הינו אתר ברשת האינטרנט, המנהל חנות וירטואלית, ומציע ללקוחותיו מידע ומכירת מוצרים שונים (זרי בלונים, עיצובי חדרים) (להלן – השירותים). 

    • אתר האינטרנט של הפיל הורוד) הינם בבעלות הפיל הורוד.
    • השימוש באתר וקבלת השירותים המוצעים בו הינם בכפוף לתנאים המפורטים להלן בתקנון זה (להלן - התקנון 
    • תקנון זה חל על כלל משתמשי האתר (להלן – המשתמש/המשתמשים), ומהווה הסכם בין המשתמש לבין החברה. כל גולש הרוכש שירותים או מתעתד לרכוש או לקבל מידע באמצעות האתר וכן מי שגולש באתר ומשתתף בפעילות המוצעת באמצעות האתר מצהיר ומתחייב כי קרא את התקנון ומסכים לכל הוראותיו. אם אינך מסכים לתקנון, כולו או חלקו, אינך רשאי לעשות שימוש באתר לכל מטרה שהיא.
    • החברה רשאית לשנות תקנון זה מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי. האחריות המלאה להכרת התקנון והשימוש באתר על פי תנאי התקנון חלה בכל עת על המשתמש בלבד. המשך השימוש באתר ובשירותים יהווה אישור בדבר הסכמת המשתמש לשינויים אלה. הנוסח העדכני של תקנון זה יימצא בכל עת באתר החברה. מומלץ לעיין בהוראות התקנון בכל כניסה מחודשת לאתר החברה על מנת לעמוד על השינויים שחלו.

    הרישום לקבלת דיוור אלקטרוני מן האתר וכן השימוש במידע אשר מסר המשתמש ו/או שהצטבר אודות המשתמש בעת השימוש באתר, יתבצע בהתאם להוראות כל דין ובהתאם למדיניות הפרטיות באתר  https://hapil-havarod.co.il/pages/מדיניות_הפרטיות_באתר

    • של האתר (להלן – מדיניות הפרטיות), המהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון.
    • המשתמש מתחייב שלא לעשות במידע או בשירות המוצגים באתר כל שימוש אשר אינו בהתאם לדין, הוראות התקנון או מדיניות הפרטיות. 
    • התכנים המועלים ומפורסמים באתר או נשלחים באמצעות דיוור אלקטרוני, עשויים להיות מוצגים בכל מדיה אחרת, לרבות אתר סלולארי, טלוויזיה או כל אמצעי אחר, בין שהינם תחת ניהולה של החברה ובין אם לאו, והוראות תקנון זה יחולו בקשר עם הצגת התכנים כאמור או השימוש בתכנים לכל צורך כאמור. 
    • החברה רשאית לחסום גישה אל האתר לצורך עדכונים ושדרוגים, ולשנות, מעת לעת, את מבנה האתר, מראה האתר, השירותים והתכנים הניתנים בו, שעות הפעילות והציוד הנדרש לצורך גישה ושימוש באתר, וזאת ללא צורך בהודעה מראש למשתמש.

    כל שינוי כאמור יחול על רכישות שבוצעו באתר החל ממועד ביצוע השינויים ופרסום התקנון המעודכן באתר בלבד ולא ישפיע על רכישות שבוצעו קודם לעדכון. למשתמשים לא תהא כל טענה או תביעה בקשר לשינויים אלו או בקשר עם תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.

    • כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות בלבד ולא ישמשו בפרשנות התקנון.
    • האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

     

    2.      תנאי שימוש באתר – רכישת שירותים וקבלת מידע

    • ניתן לבצע פעולות שונות באתר אך ורק לשם ביצוע הזמנות, קבלת שירותים ו/או מידע. אין לעשות שימוש באתר למטרות אחרות. 
    • כל אדם שהינו מעל גיל 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הפעילות בישראל (או בעל הרשאה מפורשת מאת בעל כרטיס האשראי), רשאי להגיש הצעות לרכישת שירותים באמצעות האתר.
    • הזמנתו או הצעתו (להלן – הצעה) של רוכש לקבלת שירותים תתקבל, בתנאי שנתמלאו כל התנאים הבאים:

    1.      ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש.

    2.       המוצרים המבוקשים נמצאים במלאי.

    3.       המען בו יש לספק את השירות נמצא במפת החלוקה של החברה.

    4.      הרוכש הינו בעל תא דואר אלקטרוני אישי ברשת האינטרנט, למעט אם העסקה נעשית באמצעות הטלפון.

     

     

     

     

    3.       מדיניות שירותים ומחירים

    • הזמנות באתר יתקבלו בקניה מעל 80 ש"ח בלבד לא כולל דמי משלוח.
    • מבצעים והנחות באתר יינתנו בהתאם למפורט בתנאי המבצע וזאת ללא כפל מבצעים והנחות.
    • התמונות המצולמות באתר לבלונים במספר גדלים מייצגות את הבלון הבינוני ומכל מקום משמשות להמחשה בלבד  במקרה של פער או הבדל בין התצלום לבין המפרט הטכני, יגבר התיאור במפרט הטכני ו/או באתר על התיאור הנשקף מהתצלום.
    • מגוון השירותים, המחירים (לרבות בגין הוצאות משלוח) ותנאי התשלום באתר יכולים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
    • רכישת המוצרים באמצעות האתר תתאפשר עד גמר המלאי של המוצר המוצע או עד למועד שיקבע על ידי החברה. 
    • החברה משקיעה מאמצים רבים כדי שהמוצרים המופיעים למכירה באתר יהיו מעודכנים באופן רציף ומדויק. היה והתברר כי במקרה שבוצעה הזמנה לרכישת זרי בלונים וסידורי חדרים המוצגים באתר והתברר כי מי מהמוצרים אזל, תינתן אפשרות לרוכש לבחור בין קבלת המוצר הקיים כפי שניתן לספקו בפועל, לבין ביטול הרכישה וקבלת כל הסכומים שנגבו ממנו בגין המוצר.
    • בכפוף לכך שמלוא התמורה בגין המוצר שולמה, תפעל החברה לוודא כי משלוח המוצר יגיע ליעד המבוקש בהתאם לשעות האספקה בין 3-6  שעות מרגע אישור ההזמנה [בהתאם לאזורי החלוקה  בתנאי שבוצעה בשעות פעילות מרכז ההזמנות : ימים א-ה 10:00עד 16:55, ימי ו' וערבי חג 8:30 עד 11:55 למעט ערבי חג, בהם לא ניתן יהיה להתחייב לשעת הגעה. בימים אלו תסופק ההזמנה במהלך היום. טווח אספקה למשלוחים החל משעה 10:00 עד השעה 17:00.
    • הזמנה בתיאום, תסופק בתיאום טלפוני מול מקבל ההזמנה בין 3-6 שעות מרגע אישור ההזמנה בהתאם לאזורי החלוקה, וזה בתנאי שיענה לשיחת הטלפון לתיאום הגעה. במצב שאין מענה לטלפון מצד מקבל ההזמנה, האספקה תדחה לאספקה ביום העסקים הבא.

     

     

     

     

    5.      הרישום לאתר

    • במסגרת השירותים שמציעה החברה  למשתמשי האתר, ובכלל זה ביצוע פעולות מסוימות, קבלת פרסומים או מבצעים, תיתכן דרישה לביצוע הרשמה במהלכה יידרש המשתמש להזין במערכת פרטים אישיים (כדוגמת שם,תעודת זהות ,טלפון נייח / נייד ,כתובת, דרכי ההתקשרות, כתובת דואר האלקטרוני), פרטי ההזמנה, פרטי כרטיס האשראי וכו' (להלן – הפרטים) 
    • השדות אותן חובה למלא, יסומנו במפורש. יובהר כי בלי למסור את הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא יוכל משתמש להירשם לשירותים הטעונים רישום (להלן – ההרשמה). כחלק בלתי נפרד מהליך ההרשמה לאתר וכתנאי לסיום תהליך הרישום, תהא החברה רשאית לאמת את זהותו של המשתמש בהתאם למידע שנמסר לה על ידו.

    מילוי חלק מהשדות בהליך הרישום לאתר מהווה תנאי הכרחי לשימוש לסיום הליך ההרשמה. המשתמש מצהיר ומתחייב בזאת, כי כל המידע שימסור ו/או יעדכן באתר, הנו נכון אמין ומדויק וכן כי ביצע את ההרשמה או מסר את המידע בשמו ועבור עצמו בלבד ולא בשם או עבור צדדים שלישיים, למעט במקרים בהם הורשה לעשות כן, במפורש ועל פי דין. המידע שמסר המשתמש וכן מידע נוסף שיצטבר אודותיו ישמרו במאגר המידע של החברה ויעשה בו שימוש בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה https://hapil-havarod.co.il/pages/מדיניות_הפרטיות_באתר

    • ובהתאם להוראות כל דין.
    • מובהר בזאת, כי לא חלה על המשתמש כל חובה שבדין למסור את המידע כאמור וכן שמסירת המידע תלויה ברצונו ובהסכמתו של המשתמש. הרישום באתר באמצעות סימון "הסכמה לקבלת דיוורי מבצעים והטבות מאתר הפיל הורוד יהווה הסכמה אקטיבית ופוזיטיבית מטעם המשתמש לקבלת חומר פרסומי ושיווקי מהחברה  או מגורמים אחרים אשר יעניקו לחברה שירותים או הטבות, באמצעי המדיה השונים לרבות באמצעות דיוור ישיר.

    משתמש שנרשם באתר זכאי לבקש מהחברה בכל עת, שהמידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע של החברה וכי ברצונו למחוק את רישומו ברשימת הדיוור של החברה, באמצעות טופס צור קשר  

    •  באתר או באמצעות פנייה לחברה בכתובת v85v@yahoo.com במקרה זה החברה תפעל, בהתאם ובכפוף להוראות הדין החל, להיענות לבקשתו. 
    • המשתמש מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל במידע ומאשר כי השימוש בו לא ייחשב כפגיעה בפרטיות המשתמש ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו. 
    • בכל מקרה של ביטול רישום, יבוטל הרישום החל מתחילת החודש הקלנדרי העוקב שלאחר מסירת הודעה בנושא.
    • החברה ו/או מי מפעילי האתר ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי המשתמש בעת הקלדת הפרטים. כמו כן, הנ"ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר.
    • הקלדת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית. נגד מוסרי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לחברה ו/או לאתר ו/או למי מפעיליו ו/או למי ממנהליו ו/או למי מטעמם.  במקרה של הקלדה שגויה של פרטים (לרבות הפרטים האישיים של המשתמש), שמורה לחברה ו/או מי מטעמה הזכות לפסול את ההצעה.
    • מחשב עיבוד הנתונים של החברה מנהל רישום ממוחשב של כל הפעולות המתבצעות באתר. רישום זה יהווה ראיה לכאורה לאמור בפעולות אלו. אולם, שעון השרת יהווה ראיה סופית ומכרעת לעניין המועד בו בוצעה פעולה באתר.

     

    6.       תשלום בגין השירותים

    • התמורה בגין השירותים תגבה באמצעות כרטיס האשראי אשר פרטיו הוקלדו בהצעה לפני או בסמוך לשיגור המוצרים לכתובת אשר צויינה בהצעה. אם על פי מדיניות החברה יתאפשר תשלום התמורה בתשלומים, יתבצע חיוב בהתאם (בכפוף לאישור חברת האשראי).
    • סך התמורה בו ייחויב הרוכש מופיע ב"עגלה" או "במסך פרטי העסקה – בתהליך הקופה". סכום זה כולל את כל הפריטים המופיעים ב"עגלה" לרבות הוצאות משלוח.

     

    7.       ביטול פעולות על ידי הרוכש

    • כל רוכש אשר הגיש הצעה לרכישת בלונים ואשר מעוניין לבטל את הצעתו יודיע על כך תוך שעה ממועד בו שלח את הצעתו לחברה (או ממועד יצירת הקשר הטלפוני עם החברה). במידה וההזמנה אמורה להתבצע ביום אחר, ניתן יהיה למסור הודעת ביטול עד 5 שעות לפני
    • ב. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה/ פסיד כאמור) ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
    • כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.
    • ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע,   או כל הפרה אחרת של החוזה, החברה רשאית לגבות דמי משלוח ודמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, והמוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
    • סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש. והכל בכפוף להוראות כל דין.
       

     

    8.      הגבלת אחריות

    • החברה שואפת שכל המוצרים המוצעים על ידה באתר יהיו באיכות גבוהה וראויים לשימוש. דגש רב מושם על איכותם הגבוהה של הבלונים.
    • החברה מתחייבת כי בלונים יהיו מאיכות טובה וטריים. במידה ומי מהמוצרים הנזכרים לעיל אינו איכותי (להלן – המוצר הפגום), זכאי הרוכש לפנות אל החברה (באמצעות מרכז הטלפונים שלה – טלפון: 050-9797577 ולהודיע על כך. מוסכם על הצדדים, כי החברה תבדוק את התלונה ותהא רשאית להחליף את המוצר הפגום או לזכות את הרוכש בסך התמורה ששולמה בגין אותו מוצר (לרבות בעלות המשלוח, אם לא הוזמנו שירותים אחרים על ידי הרוכש באותה עסקה), על פי שיקול דעתה הבלעדי.
    • האחריות הבלעדית לכל המוצרים שאינם בלונים ולגבי כל מידע או מצג שנעשה באתר בכל הנוגע למהות המוצרים, לרבות שמות היצרנים, טיב המוצרים, תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיוצ"ב, חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות הצמודות לכל מוצר/שירות, אם צורפו.
    • התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד. יודגש, כי לאור העובדה כי התמונות מוצגות על גבי צג המחשב ו/או מודפסות על ידי המחשב, ייתכנו הבדלים ושינויים בין המראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.
    • בכל מקרה חבות החברה, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר/השירות שהוזמנו ע"י הרוכש.
    • החברה ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לכך שהשרת אשר באמצעות עובד האתר יהיה נקי מוירוסים או מרכיבים או אלמנטים זרים אחרים אשר עלולים לפגוע או לפגום במחשב האישי של המשתמש או בציוד אחר של המשתמש כאשר הוא נכנס ו/או מזמין או שירותים ו/או משתמש באתר בכל דרך שהיא. כמו כן, החברה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית באתר שנעשית על ידי משתמש כלשהו או צד ג' כלשהו שאינו בשליטה של החברה. החברה תהא רשאית להפסיק או למנוע את התקשרות או הגישה של משתמשים לכל חלק שהוא באתר או באתר כולו בכל שלב.

     

    9.      שיפוי ופיצוי בגין שימוש בלתי ראוי באתר

    • כל העושה שימוש בלתי ראוי באתר מתחייב לשפות ולפצות את החברה ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם בגין כל תביעה ו/או הוצאה ו/או נזקים מכל מין וסוג כלשהו כולל הוצאות משפטיות, אשר ייגרמו לחברה /או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם.

    10.  בעלות ושמירה על זכויות

    • משתמש ו/או כל צד ג' המבצע פעולות בו אינו רשאי לשנות, לפרסם, לשדר או להעביר, לקחת חלק בהעברה או מכירה ולהשתמש באתר או בחלק ממנו לשם יצירת יצירה נגזרת או לנצל את האתר, ו/או את תוכנו של האתר, כולו או חלקו למטרה כלשהי, למעט המטרה, שלשמה נוצר האתר. החברה מתירה למשתמש "להוריד" (download) נתונים למחשבו האישי לצורך שימוש אישי בלבד שאינו מסחרי, היתר זה כמו גם כל פעולה חוקית אחרת באתר, אין בהם כדי להקנות למשתמש זכות קניינית כלשהי במידע האמור בפרט ובאתר ובתוכנו של האתר בכלל.
    • המשתמש מתחייב שלא להעלות (upload) לאתר כל מידע מכל סוג ומין שהוא, המפר את זכויות היוצרים, סימני המסחר ו/או כל זכות קניינית אחרת ו/או חומר פורנוגרפי ו/או חומר שיש בו חשש ללשון הרע וכו'. העלה המשתמש מידע ו/או חומר כאמור לעיל, מתחייב הוא לשפות את החברה ו/או מי מטעמה ו/או את מפעילי האתר בגין כל נזק ו/או הוצאה (לרבות שכ"ט עו"ד והוצאות משפט), שייגרמו להם כתוצאה מהתנהגותו הבלתי ראויה של המשתמש, הנזכרת לעיל.
    • האתר מכיל קישורים (לינקים) לאתרים אחרים ברשת האינטרנט. החברה מספקת לינקים אלה לנוחות בלבד ואין היא נושאת באחריות למידע המופיע בהם או באתרים אחרים המקושרים אליהם לתוקפם ולחוקיותם. משתמש המבקש לעשות שימוש בלינקים אלה עושה זאת על אחריותו בלבד.
    • כל המבקש ליצור לינק לאתר זה באתרים אחרים נדרש לפנות בכתב ומראש לחברה על מנת לקבל אישור בכתב לכך תנאים נוספים ומקום השיפוט.
    • החברה תהא רשאית לסגור את האתר או לבטל שירותים או לצמצמם. כמו כן, תהא החברה רשאית לשנות את תקנון האתר מעת לעת.
    • כל מחלוקת שהיא בין משתמש לבין החברה בשל פעילות באמצעות האתר תתברר בישראל בכל אחד מבתי המשפט ברחבי הארץ .
    •  

      ---

      נשמח לעמוד לשירותך ולהבטיח לך חוויית קנייה נוחה ומהירה. במידה ויש לך שאלות נוספות או בקשות מיוחדות, אל תהסס לפנות אלינו!

      שירות לקוחות:
      דוא"ל:v85v@yahoo.com) 
      טלפון: 050-9797577  
      שעות פעילות: א'-ה' 10:00-17:00